imafake!youreafake!

yeah ,that's true biatch. har inga idéer att skriva om... men jg ska göra om mitt rum ,tips hur det kan se ut kanske ? :D!
ska skaffa en ny säng, vet inte vilken,men jag tror jag sett en riktigt snygg :) jo, jag har inte ett så jätte stort rum. Jag vet inte vilka färger rummet ska ha som tema. Vill ha typ svart, rosa, guld eller nån sån cool färg. Jag har just nu en väggtapet jag inte gillar särsilt mkt. Men jag vill ha ett sånt hära coolt mönster.. i typ brunt eller rosa. Sen en svart säng har nog bestämt vilken. har dock ett mörkblått skrivbord :/ kanske kan köpa nån sprejfärg och spreja typ guld, svart, rosa? :D jag tror tema färgerna får bli.. guld svart och rosa. Eller bara guld och svart. c00lt! har bruna garderober med lampor som lyser neråt, med glasdörrar. Dom är grymt snygga. Det kommer bli naaaaaishigt mitt rum asså ! här är sakerna jag vill ha i mitt rum:

Sängen: ska helst vara stor! svart! me likie this one, med rosa sängkläder!
MELDAL Dagbädd stomme

Väggarna: Någon c00l tapet, med snyggt mönster eller kanske en väggtapet med en strand på ?! den här tapeten, tack!
http://fabriken.akestamholst.se/akestamholst/images/pause_tapet_ok.jpg

ja.resten har jag inte funderat ut en ;) pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0