iwellbedonebaby

chech this out! im the shit, hah. jag tror faktist jag ska börja översätta texten. på engelska. inte för att jag tror att en endaste person som är från utlandet läser bloggen, men whatever. man känner sig grymt överlägsen!kisseskisses!

translation; yeah baby, chech this out! im the shit, haha. i think i'm going to translete the text. in english. no, i don't thing any english people learn my blog, but, whatever. i feel so good!

och jag vet mina så kärlekar! jag är inte så bra på engelska, och kommer itne att översätta korrekt. men sötnosar, jag älskar det ändå! hoppas ni älskar mig också, babys!
Och  ja, jag ääälskar att skriva små gulliga ord som babys, sötnosar, kärlekar & sånt. just live with it, sweeties!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Läs gärna mitt senaste inlägg om photoshoppade kändisar och om att man är bra som man är. Håller du med mig,. var gärna med och diskutera :). Kram

2008-10-25 @ 02:27:15
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0